Skip to main content Skip to search

Blog

google cégem fiók online marketing netbloom

Miért legyen vállalkozásodnak Google Cégem fiókja?

A Google szolgáltatásain keresztül rengeteg előny biztosít a vállalkozások, cégek számára. Ha fizikai boltról, üzletről van szó helyet biztosít a Maps-en való megjelenítéssel. Ehhez a Google szabályai szerint kell játszanunk és egy Google Cégem fiókra lesz szükség, amely ennek a cikknek a témája. Lássuk!

wordpress cms marketing rendszer netbloom

Mi az a CMS rendszer és miért a WordPresst válaszd?

Abban a helyzetben, amikor valakinek szüksége van egy weboldalra kutatkodni kezd a lehetőségek iránt. Csakhamar azt veszi majd észre, hogy nagyon könnyen lemondott az egyedi fejlesztésű lapokról és a tartalomgyártást támogató keretrendszerek irányába gondolkodik tovább. Nagyon helyesen.

buyer persona jelentése netbloom

Mit jelent a buyer persona és miért van szükséged rá?

Előre le kell lőnünk a poént, a buyer persona egy nem létező személy, nem kézzelfogható valakiről van szó. Azonban a marketing területén annál inkább élő a fogalom és létezése oltárira nagy segítség lehet a munkánk során. Ebben a bejegyzésben a buyer persona fogalmát járjuk körül, megismerkedhetsz a jelentésével és szerepével. Tarts velünk!

marketing 4p 7p netbloom

Marketing mix, marketing 4p modell, marketing 7p modell

A marketing területén van néhány olyan alapvető fogalom, mint a marketing mix, amit mindenkinek ismerni kell. 1960-ban E. Jerome McCarthy-tól hallhatjuk a fogalmat, amely így már közel 60 éves! Vegyük górcső alá miből is áll!

landing page tervezés netbloom

Mi az a landing page és mit nyer vele vállalkozásod?

A landing page egy olyan (al)oldal a honlapunkon, amelyre látogatók érkeznek az online hirdetésben szereplő CTA gomb megnyomása után. Egy tudatos marketinges okosan olyan landing page-t alakít ki és kínál a leendő ügyfelek részére, amellyel előre meghatározott tervei célba érnek. Nézzük meg most mit is kell tudnunk a landing page-ről és milyen céljaink lehetnek vele!

user generated content netbloom

2020 legélesebb kése a marketing fiókban: a user-generated content

A felhasználó által generált tartalom 2020-ben még inkább felértékelődik, amely miatt a marketinged még meghatározóbb része lesz, persze ha élsz vele. Felmérések szerint jobban adunk más felhasználók véleményére, mint egy jól megírt és érvekkel alátámasztott céges tartalomra. Vesézzük ki miről is van szó!

aida modell online marketing netbloom

Az AIDA modell

Már már futurisztikusan hangozhat, ha egy betűkkel rövidített marketing-sales modellről van szó, de valójában az AIDA modell esetében inkább az első marketing fogalmak egyikéről van szó. Az elmúlt 100 évben többször átgondolták, kiegeszíttették és úratervezték, azon az alapok nagyon erősek és máig megállják a helyüket. Íme az AIDA modell!

tartalommarketing netbloom online marketing

A tartalommarketing bemutatása

Több bejegyzésben is érintettünk már a tartalommarketing vagy másik népszerű nevén a content marketing témakörét. Kétségtelen, az egyik leghatékonyabb marketing eszköz amely rendelkezésünk áll, ám míg több csatorna gyors eredményt produkálhat, addig a tartalommarketing hosszabb távon fejti ki hatását. A content marketing tehát nem sprint, sokkal inkább maratonra emlékeztet, cserébe viszont nem tiszavirág életű, hanem maradandó módszer.

linkedin online marketing netbloom

LinkedIn – az üzleti közösségi oldal bemutatása

A LinkedInre a közösségi oldalak egyfajta kívülállóként tekintenek, főképp a célzása miatt. A világon már több, mint 500 millióan használják, míg itthon a regisztrált tagok száma 800.000 főre tehető. Mégis, mintha egy kicsit még mindig testidegen lenne sokak számára.